вторник, 15 октомври 2013 г.

ПРОТОКОЛ № 05/ 30.09.2013 г.

ПРОТОКОЛ № 05/ 30.09.2013 г.
от
Общо събрание на собствениците на етажната собственост
адрес: гр. Ловеч, ул. Цачо Шишков № 51
На 30.09.2013 г. от 18:00 часа, в гр. Ловеч, ул. Цачо Шишков № 51, при спазване на всички разпоредби на ЗУЕС се проведе Общо събрание на собствениците на имот № 43952.507.1349 - УПИ VI-1349 от Градоустройствения план на гр. Ловеч, при следния дневен ред:
1. Годишен отчет на Управителя на етажната собственост
2. Годишен финансов отчет на касиера
3.
Избор на нов касиер
4. Обсъждане задълженията на собствениците към фонд "Ремонт и обновяване"
5. Обсъждане на други възникнали въпроси
Присъстват лично и чрез представители най-малко 67 % ид. части от общите части на етажната собственост.

След като Управителя установи присъствието на ¾ от собствениците/ или повече/ откри общото събрание.
За протоколчик на събранието бе избрана Маргарита Георгиева.


По т.1 и т. 2
от дневния ред Общото събрание изслуша отчета на Управителя Анатоли Атанасов. (приложение: Отчет на дейностите и Годишен финансов отчет за периода 10.2012 г. – 09.2013 г.)
Общото събрание нямаше забележки към така представеният отчет.
Зададени бяха въпроси свързани с неплатилите свойте задължения собственици. Разискани бяха плащанията на собствениците, които не обитават свойте апартаменти.

По т. 3 от дневният ред, съгласно Правилника за вътрешният ред в етажната собственост и след изтичане на прериода от една година в който касиер бе Маргарита Георгиева, следва длъжността касиер да се заеме от следващият по ред - Габриела Ганчева.
Общото събрание не направи възражения по избора на нов касиер.
След приключване на финансовите вземания за месец септември, касата (документи и парични средства) ще бъде предадена на новия касиер.

По т. 4 от дневният ред, по отношение на задълженията на собствениците към фонд „Ремонт и обновяване”, Общото събрание реши месечната вноска от 20 лв. да се намали на 10 лв. за следващите 6 месеца.
С това таксата по фонд „Ремонт и обновяване” става 10 лв. и следва да се събира от месец Октомври 2013 до месец Март 2014 включително.
 (виж приложението за гласуване към настоящият протокол)

По т. 5 от дневният ред възникнаха други въпроси относно това дали да бъде престроена наново останалата част от дувара между имотите на етажната собственост и имота на Иван Веселинов Иванов и Любомир Веселинов Иванов (№ 43952.507.1350 – УПИ VI 1350,1355 - кв. 77 от Градоустройствения план на гр. Ловеч) граничещ с южната граница на нашия. Това е частта от дувара между новопостроеният им гараж и задната порта на етажната собственост.
Мнението на собствениците клони към това да бъде дадено разрешение за изграждане на нов дувар. Окончателното становище ще зависи от допълнителните условия и разговори с Любомир Иванов.


След изчерпване на дневния ред и вземането на решения събранието бе закрито от Управителя на ЕС.



Приложения:
- Отчет на дейностите и Годишен финансов отчет за периода 10.2012 г. – 09.2013 г.
- Приложения за гласуване, които са неразделна част от настоящият протокол



Управител на ЕС:
/име, фамилия, подпис/


Протоколчик:
/име, фамилия, подпис/


Отчет на дейностите
и Годишен финансов отчет
за периода 10.2012 г. – 09.2013 г.

През този период от време в етажната собственост гр. Ловеч, ул. „Цачо Шишков” 51, с Управител Анатоли Атанасов и касиер Маргарита Георгиева, бяха извършени следните дейности:

  1. Разработена е интернет страница на адрес http://shishkov-51.blogspot.com/, където всеки може да види информация за етажната собственост, документи, протоколи, съобщения, графици и обяви.
  2. Ангажирани са хора за почистването на стълбището.
  3. Създаден е Правилник за вътрешният ред в етажната собственост.
  4. Проведени са общо 6 събрания на етажната собственост на които бяха обсъждани и уредени взаимоотношенията с Ивелин Маринов, въпросите на Любомир Иванов, на Бранимир Банев и др.
  5. Сменена е дограмата на 4 бр. прозорци.
  6. Сменена е дограмата на 2 бр. врати.
  7. Проведени бяха ремонтни дейности за хидроизолация на общата тераса.
  8. Сменен е общият водомер по предписания и инициатива на ВиК.
  9. Поставена е табела „Гараж” на портата от към ул. Цачо Шишков.


Финансовият отчет е за периода 09.2012 г. – 08.2013 г., тъй като парите за месец септември 2013 г. все още не са събрани, към датата на изготвяне на отчета.

Налични в началото на периода, лв.
304.86

Приходи, лв.
Фонд „Ремонт и обновяване”
1690 + 100
Такса вход
295.50
Такса почистване
184.50
Наличните по касата
304.86
Общо
2574.86

Разходи, лв.
Фонд „Ремонт и обновяване”
2021.35
За вход ток
94.25
За консумативи
15.25
За почистване
197.00
Общо
2327.85

Налични в края на периода, лв.
247.01


Управител на етажната собственост: А. Атанасов


 Касиер: М. Георгиева